tisdag 29 maj 2012

Visst är det mysigt...

 när det skymmer och man kan tända lite ljus i den ljuva vårkvällen, höra koltrastens sång och veta att vi har hela sommaren framför oss.
 Det här måste vara årets bästa tid, mellan hägg och syren, och det är så vackert i naturen att man nästan håller andan. Jag vill stoppa tiden, här och nu! Den rusar iväg och därför är jag lite frånvarande i Blogglandia. Kanske blir det en längre paus, eller så kommer jag i gång igen. Vi får se!

Det blev lite kvällsbilder från stugan. Snart ska vi dit igen. Mycket jobb återstår att göra, men vi börjar skönja ljuset i tunneln, åtminstone för i år!

En härlig vecka önskar jag alla som har vägarna förbi!

♥♥♥

14 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Så fina stämningsfulla bilder, vackert har ni i stugan!
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

LissasVita sa...

Ja vissta ska vi vara ute och fånga ljuset...datorn finns ju kvar. Så fina bilder,ser mysigt ut..Kramen Lisbeth

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Mysigt :)
Hoppas att du kommer igång igen. Så trevligt att titta in hos dej :)
Ha en fin fortsättning på veckan.
Kram kram Erica

sussi sa...

Åh jag känner i hela kroppen. Tack för dom fina bilderna.Kram Sussi.

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så mysiga bilder härlig atmosfär!
Njut Dagen
Kramar Kathrine

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint du har

Kram Rosa

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint du har

Kram Rosa

vardagsvitt sa...

Mys för hela slanten!!!!
Här är det ju så himla ljust hela kvällen så man hinner somna innan ljusen ens är lönt att tända.
Men nog är det någonting alldeles underbart med sommar, skymning och ljumma vindar...
Kram Marith

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder och visst är det som mest härligt nu!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Vita små hjärtan sa...

Jättefint och mysigt! Ja det är en ljuvlig tid nu!
Kram Agnetha

Terese Sjöström sa...

Hej Anna-Lena och tack för en väldigt inspirerande blogg! Väldigt fina bilder och mycket tips för mig som nyss köpt hus! :-)
Jag undrar om det går att få kontakt med dig via mail.
Om du inte vill skriva ut din mail här så får du gärna maila mig på : info@tidlosating.nu
Kram Terese
Tidlösa Ting

Mormors gård sa...

Vad fint ni fått det i stugan!!
Jag känner precis lika som du, hittar inte tiden att sitta framför datorn... vi njuter också av sommaren för fullt. Och längtar efter sommarvärmen ;)
Må så gott!
Kramar, Jessica

Hanna sa...

Glad Midsommar
Kram
Hanna

Helena sa...

Hej! Länge sedan jag var här inne och kikade! Du var ju ändå en av mina första bloggkompisar! (: Allt bra?
Kram Helena
(fd Mysigt hemma)