onsdag 4 juli 2012

Favoritskåpet









Med lite bilder på favoritskåpet i stugan tar jag nu ett litet blogguppehåll och semester. Skåpets dörr är ett gammalt fönster och har snickrats ihop av Åsas händiga make! Trevligaste Åsa driver en liten butik hemma i sin trädgård, Vita Boden, fylld av vackra gamla saker. Om du har vägarna förbi Märsta/ Sigtuna i sommar kan jag varmt rekommendera ett stopp där. Du kommer inte att bli besviken. Vet inte riktigt hur man länkar från mobilen men du hittar Vita Boden på Facebook!

Önskar alla som kikar in här en härlig sommar!
På återseende i augusti någon gång.

Kramar Anna-Lena



- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Kan förstå att det är favoritskåpet. Funderar på att göra ett smalt väggskåp av vårt stora fönster med en massa smårutor i. Ska bara avslöja mina tankar för maken som får snickra bara:))

Kram Teres

Tinis vita hem sa...

Ljuvligt skåp! En skön semester önskar jag dig oxå :)
kram Tini

Unknown sa...

Hej!

Ha en underbar semester.
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så underbart det ser ut..ha en skön semester
Kram Rosa

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket fint skåp och hoppas du får en riktigt härlig semester!
Kram/Lena

Längtan i Vitt sa...

Hallojsan!!! Fin fina bilder!!
Läser att du satt upp vägg ord och jag " råkar" oxå ha det liggandes efter att jag fått det på en inredningsfirma. Och då till frågan: Hur satte du upp det?? Kram Carina

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Mycket fint !
Önskar dig en härlig sommar och mycket mysterium i stugan och förhoppningsvis mer av sol ! :)
Ha det gott Kramar! Sirpa ps

Livet på Vestergård sa...

Det var ett vackert skåp! Så fint ni har fått det i stugan. Hoppas att ni får en riktigt fin semester!
Kram Kicki

Pysselpalatset sa...

Favoskåpet är bara så härligt..... kram j

Anonym sa...

Hej!! Jag har letat barnstol till min dotter så himla länge och har vetat precis vad jag vill ha men aldrig hittat just den..så jag googlade och hittade en bild från din blogg 2010. En bild på en vit barnstol med kryss:)) vet du om den finns att köpa fortfarande, vart köptes den och vet du Isåfall namnet på den?? Du får gärna maila ditt svar till:tessawilda@hotmail.com tack på förhand Therese