fredag 5 oktober 2012

Annorlunda utsikt




Hej på er!

Här kommer bilder tagna direkt från sängen. Har legat helt däckad det senaste dygnet i någon konstig maginfluensa.



Jag har i allafall haft gott sällskap av våra nya linnelakan från H&M. De är dock vackrare än sköna- ytan känns som ett fint sandpapper. Jag hoppas dock att de blir mjukare och lenare efter torktumling!

En trevlig helg önskar jag alla som har vägarna förbi!

Kramar Anna-Lena

PS. Kan någon klok människa förklara för mig varför skärpan blir så dålig på bilderna i bloggen när jag laddat inlägg från mobilen. Dubbelklickar man på bilderna får man ju fram dem i stort format med bättre skärpa än på de små. Jag får det inte att gå ihop...

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara och fina bilder.Kanonfint.Ha nu en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Ninnis sa...

Jättefina bilder och vinkel...=)
Hoppas på snabbt tillfrisknande !!!

Trevlig helg !

Kram Ninni

Hemmavid sa...

Hejsan!

Hoppas att du mår bättre.

Linne brukar bli bättre efter torktumling!

Kan tyvärr inte hjälpa dig ang bilderna.. har aldrig bloggat från mobilen..

Kramen Jenny

LissasVita sa...

Det har jag med noterat med mobilen..men det har väl med antal pixel att göra då skärpan är sämre..Kramen Lisbeth