fredag 25 januari 2013

Ängeln i rummet




Fick en så vacker ängel av kära vänner häromsistens - en present till mig då jag fyllde jämnt förra året. Det hände så mycket då att någon fest aldrig blev av, kanske får jag i stället bjuda in till 41-års firande istället.
 

Ängeln vakar i vårt hus och symboliskt sett kändes gåvan väldigt passande! Jag blir varm i hjärtat när jag ser den...Idag är jag lycklig över små saker, som spirande krokus och att Majas nya medicin verkar fungera bättre ( peppar, peppar, ta i trä)!

En skön helg önskar jag alla som har vägarna förbi.
Tänk att vi redan nästa helg går vi in i februari- snart är det vår igen!

Kram Anna-Lena


Posted using BlogPress from
my iPhone

5 kommentarer:

Ardisia80 sa...

Hej! Är glad att se att du ör tillbaka i bloggvärlden. Men ledsen att läsa om det ni går igenom. Förstår att det är tufft! Hoppas verkligen Majas nya medicin fungerar. Livet är en berg o dalbana, glöm inte att ni kommer att komma i en nerförsbacke så småningom.. Många varma kramar
Mia

Lyckoslanten sa...

Hej Anna-Lena! Fin ängel och sådana behöver vi! Glad över dina glädjeämnen!
Ha en riktigt skön helg! ♥

Vita små hjärtan sa...

Vad skönt, förstår att du ser lite annorlunda på saker.
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Rosa i huset i vitt sa...

Jättevacker ängel..ha en trevlig helg
kram Rosa

LissasVita sa...

Hej,,gillar din stil..gett dig en bloggutmärkelse på min blogg...om du vill! Kramen Lisbeth