söndag 27 mars 2011

Madonnafeber

Hej på er!


Här råder madonnafeber igen. Två stycken vackra handmålade donnor har flyttat in till oss.

De är så fint och omsorgsfullt målade.


Som ni märker har den rosa madonnan hunnit med många placeringar redan.



Jag beställde även en turkosblå madonna och den hamnade förstås på skåpet vardagsrummet. Än så länge har jag inte arrangerat klart där men det kanske jag hinner med idag. Mina fina madonnor har jag beställt från rara Pia med "Mitt måleri". Kika in till henne så får ni se massor av fint. Just nu har hon dessutom extra pris på madonnorna. ♥♥♥

Vi hade en väldigt trevlig middag igår och vi är lite sega idag, därför njuter vi extra mycket av det faktum att vi inte har några planer för dagen. Vi ska bara softa och ta det lugnt eller så hittar vi på något. Vilken favoritsysselsättning har ni om söndagarna?


Ett skönt veckoslut önskar jag alla som kikar förbi.




♥♥♥





10 kommentarer:

Penseldraget sa...

Hej vännen
Tack för att du skriver så fint om madonnorna är så glad att du blev nöjd. Jag kan inte se bilderna på din sida är bara ett kryss ;) kanske nåt tillfälligt fel.
ha en skön söndag
kramar pia

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan vännen.Ja goa pian gör ju bara så himla fina madonnor.Är lycklig ägare till 2 stycken själv......Underbara.Ja i dag tar vi dagen som den kommer och njuter av solen och att våren är på g.Underbart.Ha en skön söndag rara du .Vår kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så fina madonnor Pia gör, just rosa och turkos är jättevackert. Jag köpte en i vintras med mörkröd kappa.
Är någon vajsing så jag ser inte dina bilder, men det beror nog på min dator.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej igen
Nu ser jag bilderna! Och så vacker ljusrosa färg, gillar den turkosa jättemycket också.
Kramar
AM

Cc sa...

Så fina färger på madonnorna, ljuvligt med dova pasteller. Kram

vardagsvitt sa...

Hej Vännen
Så fina madonnor verkligen sååå fina!
Vi har ett stort beslut framför oss och man är ju inte miljonär så man kan ju inte bara slå upp värsta miljonvillan och helt ärligt så skulle jag väl inte vilja det heller då försvinner ju all charm!!
Allt kommer bli så bra!!
Hoppas ni haft en mysdag!!
Kram Marith

Mosterfi sa...

Visst är madonnorna fina, har också köpt en...i silver. Trevlig blogg du har:) // mosterfi

w sa...

Så flotte madonnaer:)

Ha en super duper mandag:)

Helena sa...

Hej!
Vilka vackra madonnor! Färgerna är helt ljuvliga!
Ha en fin vecka! Kram Helena

nettan sa...

jättefina!