söndag 9 september 2012

September




Mitt sommaruppehåll blev visst lite längre än vad jag hade tänkt mig. Det har varit intensiva månader och inte heller så särskilt roliga. Sommar med sorg och andra tråkigheter. Livet går som vi alla vet -upp och ned - och i somras gick det mest nedåt. Alla i min familj mår dock bra och det är också därför jag valt bort bloggen. Det viktigaste för mig har varit att tillbringa mycket tid med mina nära och kära!

Om jag kommer fortsätta blogga vet jag inte. Det är så väldigt mycket som tiden ska räcka till. Jag har börjat studera igen, parallellt med arbete och sedan ska ju tiden räcka till familj och allt vad det innebär.

Nu testar jag mig fram med Instagram och bloggande från mobilen. Kanske hjälper den nya tekniken mig att hinna med, även fast inläggen inte blir lika fina.

Jag tänkte bara skriva några rader men snart har jag skrivit en hel "bibel". Nåja, hur det än är och blir vill jag bara säga att jag har SAKNAT er alla!

Må så gott tills nästa gång!

Kramar Anna-Lena


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

Feeah Faerie sa...

Jag älskar att blogga via mobilen, hellre att det går smidigt än att det blir perfekt. Kram

Hanna sa...

Ha en bra söndag.
kram
Hanna

Handgjorda drömmar sa...

Välkkommen tillbaka! Har saknat dig och dina fina inlägg :)
Tråkigt att höra att sommaren varit tuff, men som du säger, livet går upp och ner. Förstår verkligen att du bara velat vara med nära o kära!
Hoppas hösten pekar uppåt!!
Kram Marie

Tamara sa...

Hej! Jag undrar varifrån tavlan "Happiness..." kommer? Skulle jättegärna vilja ha en i hemmet! :)

Rosa i huset i vitt sa...

Klart att man vill ta hand om sina närmaste först ...det är ju ändå de som är ens liv och inte bloggen..så hur du än bestämmer dig för så finns vi här

Kram Rosa

Anna-Lena sa...

Hej Tamara!

Tavlan fyndade jag på EM i början av sommaren. Den var inte alls dyr. Hoppas att du får tag en.

Kram Anna-Lena

Ardisia sa...

Hej och kul att se ett litet livstecken från dig. Vad tråkigt att det händer sorgliga saker i din närhet. Som du själv skrev, livet går upp o ner.. Bara att vänta och se så vänder det. Ibland stannar man upp och ser vad som är viktigt i livet. Och så är det kanske meningen också.. Min sommar var inte den bästa heller. Inga tragedier eller så, sjukdom bara och andra motgångar.

Jag hoppas du fortsätter med bloggen. Mobilen kan underlätta mycket, går mycket fortare.. Men det ska kännas roligt inte som ett måste.
Många varma kramar
Mia

Fågel Blå sa...

33Kul att höra av dej,, så fina bilder!
Kramar Kathrine

OlgaA sa...

Jag har inte klurat ut hur man gör med mobilen ^^
kramar/Olg@