söndag 24 februari 2013

Still winter at the Cabin...








Halloj!

Är precis hemkommen efter en mysig helg i stugan men jisses vad mycket snö det var. Det uppstod ett ganska hett ordutbyte mellan mig och maken, när vi kom upp i skymningen, och var tvungna att skotta oss in. Man ska tänka sig noga för innan man köper ett hus som ligger långt från infarten... Nåja, efter lite svordomar och idogt skottande tog vi oss in.


Hela 10 grader varmt i stugan så det var bara till att börja elda...


Dagen efter sprang maken över ett horn på loppis. Gissa vem som hoppade upp och ned av glädje... Maken hade dock egna planer för hornet men efter lite flirt och övertalning gick han med på att sätta upp det i stugan.


Idag sken solen, fåglarna kvittrade och vi möttes av takdropp utanför dörren. Hade inte alls lust att åka hem men lovet är ju inte slut än.



Vem vet, jag kanske hinner med en sväng till innan lovet är slut?

Ett härligt sportlov önskar jag alla som tittar förbi!

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är mycket snö här hos oss också. På altanen med all snö som rasat ner från taket är det straxt över metern. Hoppas den smälter undan snart för nu vill jag ha vår.
Ha det fint!
Kram,
Regina

Villa Björkenäs Backen sa...

Det samma till er !
Hoppas på mpnga sköna dagar.
Sånfint ni här i stugan. Tänk vilken förändring ;)
Ha en fin vecka ! kram feån mig