söndag 25 oktober 2009

Dags att avslöja hemlisen...



Hej på er alla!

Det är nu dags att avslöja min hemlis, min lilla sak som jag haft på gång ett litet tag. Egentligen är det inget särskilt men jag har blivit så inspirerad av alla er bloggare att jag också har öppnat en blogg där jag har saker till försäljning. Namnet på bloggen är "Mormors gömma" och jag tyckte att det var ett passande namn för i den här bloggen kan du hitta, gamla fina vintage saker och lite nya saker som är kärleksfullt tillverkade av mig. Än så länge finns det inte så mycket saker i "Mormors gömma". Men tanken är att det kontinuerligt ska fyllas på med saker där, så håll utkik! Tror att det ligger lite fler saker ute redan i afton. Nu vet ni min lilla hemlis... Klicka här om du vill kika in i min lilla gömma!


Hoppas att du får en mysig söndag med massor av mys!

19 kommentarer:

Altes Haus mit Seele sa...

hello, vad vackert namn på en affär det mig ... jag ska bara titta en gång! Jag älskar vintage grejer och har en hel del med dem hem!

Din blogg är mycket vacker, bilderna är alltid bra!
Jag ser fram emot julen redan!
kram,
Barbara

Helena sa...

Å vad roligt! Var inne och kikade, ska bli kul att se vad mer du lägger ut! Lycka till! Kram Helena

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad spännande, skuttar genast in där och spanar!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

S o F sa...

Men så kul Anna-Lena.

Jag kommer att kika in där regelbundet - lovar. ;)

Lycka till med kreativiteten!

Anonym sa...

men så roligt att du har öppnat en liten shop ska genast kika in där.

Ha dte bäst
Kram pernilla

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hihi vi har tänkt samma du och jag :) Fast jag kommer mest ha egengjorda saker. Tips, lägg ut på tradera en del ifall du inte redan gjort det. Där brukar folk vara som gamar ibland hihi.
Ha en mysig söndag, kramar

Sjabbig men chic sa...

Vad kul och spännande. Jag ska genast klicka in och kolla!

kramis Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Satt och tittade i din fina butik, då ringde det på dörren. Nu ska jag kolla igen, såg direkt en sak jag ska beställa.
Ha det gott
Goa kramen
AnnaMaria

promenader på landet sa...

Vad spännande och kul med din lilla gömma! Den måste jag besöka förstås! Stor kram från Maria

Cc sa...

Vilken kul överaskning, lycka till. Kram

Majas skafferi sa...

Hej! Oj,nu hade jag mycket att läsa i kapp! Vad trevligt med en bloggshop, måste genast kolla in den :)! Skrinet blev jättefint också! Ha det bra!

Lissboden sa...

Vilka fina saker du gör och vilket fint namn du har på din bloggbutik.
Jag vill gärna beställa lite örhängen. Jag mailar dig.
Ha en bra vecka!
Kram/Maria

Huset vid ån sa...

Åh, Vad roligt...Blir jättenyfiken! Ska genast kika in! Lycka till! Kram Therese

Smultronlycka sa...

Hej Anna-Lena!
Vad kul och spännande!!
Måste genast in och kika :)
Ha en bra måndag!
Kramar Anna

Fröken Tindra sa...

Vad roligt med din shop! Jag har kikat in och där fanns ju bara fina saker. =0)
Lycka till!
Kram.

Louise sa...

Det var en skojig hemlighet. Hoppas du får sälja mycket! Nu skall jag klicka mig till din försäljningsblogg :O)

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Vilken bra idé..har också en hel massa att sälja av... kanske något för mig!!

Fniss...jag läste om dina nycklar och fick mig ett litet skratt..hihi.. FÖrlåt!! det lät så otroligt bara..Att vara utan sina nycklar är däremot INTE kul!!

Hoppas att det ordnar sig snart!!

Kramisar Sanne!!

Viveka i Bläckhornet sa...

Jobbigt när datorn inte vill det man själv vill...

Missade ditt förra inlägg om mormorsgömman så nu blev jag nyfiken. Ska genast kika in där.

Kram Viveka

Ida sa...

Vilken bra idé! Bra sätt att bli av med saker som andra gärna vill ha :) Hittade faktiskt en fin sak åt mig, men jag mejlar dig separat om det...

Lycka till med bildrensningen!
Kram Ida