söndag 5 april 2009

Grönt är skönt




God kväll!

Idag suckade och pustade min man. Han har börjat tröttna lite på min "måla-allting-vitt-hysteri" och han sade: - "Måste allting vara vitt..." Nja, inte allt kanske var svaret han fick. Men, det mesta tänkte jag...
Fortsatte därför lite på mitt vårgröna tema. Det blev lite nya prickiga kökshandukar, gröna äpplen i äggkorgen, yes diskmedel ( som för övrigt är världens bästa) och färsk basilika som är ett måste i mitt kök och matlagning. Vitt är vilsamt men grönt är skönt!

En trevlig avslutning på helgen önskar jag dig!
Påskkramar från mig!







4 kommentarer:

Vit Spets sa...

Halloj där!
Hållermed dig om att grönt är skönt speciellt så här till våren/sommaren :)
Ha en härlig kväll
//Siv

rosenskära sa...

Kul att du vill vara med och tävla och ännu roligare att hitta en fin ny blogg!


Kram/Lena

Gårdsromantik sa...

Visst är det härligt att bryta av med lite skirt vårgrönt!

Kika gärna in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh visst är grönt skönt!!
Så otroligt fina bilder.
Hoppas att ni har haft en varm och skön dag/Kram
Irene