tisdag 28 april 2009

Vår sädesärla...


har inte kommit till oss ännu. Under flera års tid har vi haft en söt liten ärla hos oss. För drygt en vecka sedan skymtade jag de första ärlorna här i Stockholmtrakten men får själv än så länge nöja mig med min lilla ärla i trä från "Wildlife Garden". Hade tänkt bjuda på ett litet roligare inlägg men känner mig tyvärr helt slut då det konstaterades idag att jag har halsfluss. Hoppas på att vara piggare om ett par dagar när penicillinet börjat verka och återkommer då, förhoppningsvis med ny energi.
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka vila lite innan barnen kommer hem.
Tack för alla snälla kommentarer om mina smycken. De gör mig så glad och det är roligt att stifta nya bloggbekantskaper!
Extra "varma" kramar från sjuklingen!!

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Krya på dig-kramar skickar jag till dig!!!

Helena sa...

Vilken fin trä-ärla! Trist att vara sjuk, hoppas du känner dig bättre snart! Kram Kram Helena

Vitt o Vältummat sa...

Krya på dig! Halsflulls är icke kul!
Kram Åsa

designochsnickeri i lantlig stil sa...

Krya på dig vännen,men jag måste be dig kolla din mail om du orkar:)kraam Eva

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack för dina rara ord! Det här med döden är otäckt tycker jag, livet kan vara så orättvist ibland..
Håller helt med dig att det bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig älskat. Kloka ord :)
Nog om detta tråkiga samtalsämne :)

Snart valborgsmässoafton, vad ska ni hitta på?

Ha en mysig tisdags morgon, KRAM