lördag 5 september 2009

Oj,oj,oj så fina...

halsbandsberlocker som lottas ut av Aydan med bloggen "Gammelbålsta gård"!
Egentligen vill jag inte länka eller göra reklam alls för dessa fina berlocker som också går att köpa i Aydans web-shop för då minskar jag ju mina egna chanser till vinst. Men jag var bara tvungen att visa upp gobitarna som nu står högst upp på min önskelista. Vem vet, med lite tur kanske fru Fortuna står mig bi den här gången. Jag hoppas verkligen det! Länk till utlottningen hittar du i min sidokolumn. Nu får vi hålla tummarna så hårt vi bara kan. Om du håller tummarna för mig så ska jag hålla tummarna för dig.

Lördagsgoa...

13 kommentarer:

Vit som snö sa...

Fniss, jaa du, nu måste man ju nästan bli din konkurrent i tävlingen. Såå vackra!
Önskar dej en skön lördagskväll!
Kram Cilla

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Så fina halsbandsberlocker.
Ha det gott
Kram Sofia

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, de var fina! Jag skulle gärna ta emot en sådan!
Ha en bra lördagkväll!
Carin

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Håller med, fina halsband, jag vill också gärna vinna men står över att länka, är i lite tidsnöd....bra för andra!
Ha en bra lördagkväll!
Carin

Inredningsfrun sa...

Hej å hå vilken söt blogg jag trillade in på!!! Å så fina bilder!!! Kramar från en bloggare till en annan :-)

// Inredningsfrun

designochsnickeri i lantlig stil sa...

Hej igen Anna-Lena:)jag håller tummarna för dig,ja det är Johann som gjort tallrikshyllan,jag är jättenöjd:)Håller tummarna för dig,ha det så bra kram Eva

Evas Passion sa...

Vad fina!!!!Tack for tipset!!!Jag hoppas du vinner for att du onskar dem sa!!!!!Ha en trevlig helg!!!
Kram Eva

Evas Passion sa...

Tack for din gulliga kommentar!Kul att du har besok!Alltid trevligt att vara med goa vanner och familj.Sjalv ar vi ensamma ikvall:-)Ha det sa gott!

Kram Eva

Elsa sa...

Javisst, dom är mycketmycket fina!

Anki sa...

Hihi...nu ska jag allt konkurrera med dig jag oxå, såå fina!
Men om du håller för mig, håller jag för dig...& jag håller för i morgon oxå! Lycka till!

Goaste kramen!

Änglarnas hus sa...

haha..tack för tipset!! Ska också deltaga nu..det var snällt av dig!!

Ha en skön helg!! Kram Sanne

Sjabbig men chic sa...

Ja, de är jättefina! Du jag hoppas att du har en kanonhelg.

Kram Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom var jättefina. Jag hoppas du vinner ett. Håller tummarna för dig.
Goa kramen till dig
AnnaMaria