tisdag 21 juli 2009

Numo!

Den hopplösa, obotliga tidsoptimisten måste nog fundera ett tag innan hon hoppar på utmaningar. Under veckan kretsar tankarna på nästa veckas Numo-bild men jag lyckas ändå inte publicera den i tid. I det här fallet får jag skylla på grannarna som kommit hem... vi satt ute hela kvällen och hade det så trevligt att Numo blev försenad.

Bilen är inte så bra fototekniskt sett men det är inte så lätt att flytta på solen! Förra veckan köpte min kära make en gammal fin teakfärgad jolle (det är inte bara jag som är svag för gamla föremål, fniss...vilken tur!) . Han var rätt lycklig i kvällsolen därute på fjärden medan jag och barnen badade på stranden.

Önskar dig som kikar förbi
en mysig tisdag!
Kramar Anna-Lena ♥

21 kommentarer:

mimmuli sa...

Så fina nya bilder du har =)) Härliga sommar dagar<3

Kram

Mimmuli

Smultronlycka sa...

Hej Anna-Lena!
Vilken härlig bild :)
Det ser riktigt rogivande ut att sitta i jollen.
Men kan tänka mig att det är svårt att styra den :)
Kul att ni köpte den!!
Hoppas allt är bra med dig!
ha det gott!
Kram Anna

Evas Passion sa...

Jattefint kort!!Jag ar ocksa forsenad,hade datan pa lagning igar,fick den nu pa lunchen.......harligt att ni haft en skon helg!!!!

promenader på landet sa...

Underbar och härlig sommarbild jag älskar att vara på sjön!! Tidsoptimist det är det lätt att vara... Må så gott! Kram från Maria

Syster Yster sa...

Bilden är helt underbar oavsett hur tekniskt riktig den är.

Kram
Anette

Unknown sa...

Vacker bild!! Det ser verkligen så härligt ut! KRAM Petra

Anki sa...

Gud vilken härlig bild! Menar du att ni badar...ute??? Jisses, här är det inte ens att tänka på...regn, regn & skitkallt, brr...

Sköt om dig & goa kramen!

Jenny sa...

Hej Anna-Lena,
Jättevackra bilder!

Jag gillade ditt förra inlägg, vad snyggt det blev med kransen sådär:)

Kul att din söta lilla dotter kom med i tidningen!

kram Jenny

Birgitta sa...

Hej!
Hittade till dej via Jenny på Kråkered.
Det är väl ingen konst att få tag i kotavlor. Det finns hur många som helst att beställa för 48:-/st.
Kram Birgitta

Birgitta sa...

Kotavlor finns att köpa hos:
www.boleproducts.com
Klicka på djurhållning och sedan på stalltavlor, så hittar du kotavlor där, alldeles nya och fina.
Kramis Birgitta

Britt sa...

Hejsan...

Kikade in på Din blogg och tycker den är JÄTTEFIN.
Återkommer gärna.

Må som GODIS...JÄTTEGOTT.

MVH
Britt

Lisa sa...

Åh vilken mysig bild, riktig sommarkänsla! Något att titta tillbaka på när snön yr och termometern visar under nollan i vinter... :)

Kristall & Pynt sa...

Så vacker bild det ser så härligt ut.
Kram Sofia

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Mysigt!!! Fin bild!!!
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt foto, jag tycker ljuset var bra. Hoppas ni har bra väder nu också, här ösregnar det som vanligt.
Kramar AnnaMaria

Sjabbig men chic sa...

Skyll på grannarna du bara!;)
Jag tycker i alla fall att bilden är helt underbar. Så länge det inte blåser för mycket så är det nog underbart.

Kram Lisa

Hanna sa...

Så mysigt det ser ut och helt underbara bilder i inlägget här under.
Hanna

Huset vid ån sa...

Åh, vilken fin o härlig bild! Men vad otroligt fint det var med lavendelkransen som du lagt vid din glasklocka! Superfint! Trevlig helg! Kram Therese

Vitt o Vältummat sa...

Jamen visst är bilden fin! Härliga blåa färger. Det är något visst med havet och träbåtar..
Ha en skön fortsatt helg
Kram/Åsa

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Det såg väldigt befriande att sitta där ute i jollen!
Tänk att få sitta där och filosofera!
Hälsningar från mig
Carin

Yvonne L sa...

Fototeknisk eller ej, det är en bild som verkligen visar sommarSverige!