söndag 31 januari 2010

Och vinnarna är...


Vad fort tiden går ändå! Det är redan dags för dragning i min utlottning av ett smycke från Liv design och en madonna som jag gjort.


Maken bara skakade på huvudet när han såg alla lapparna, 257 lotter totalt. Det måste finnas ett enklare sätt var hans kommentar. Det gör det ju förvisso men det är rätt roligt med alla lappar och lotter. De flesta av lotterna kom via kommentarer på bloggen men det droppade även in 9 lotter via mail

Den här gången fick vår lilla hjälpreda, Maja, dra lotterna och...


de lyckliga vinnarna blev två bloggerskor som jag besöker titt som tätt och en ny bekantskap.

1:a pris: Halsbandet, gick till Ida med fina bloggen

"Drömmar om vitt och shabby"!

2:a pris: En madonna, gick till Corinna med den mysiga bloggen

"Livet"!

3:e pris: Ett hemligt litet tröstpris gick till en ny bekantskap Ann-Lis och

Lyckoslanten"!


Ett stort grattis till er tre och ett stort tack till alla er andra som ville vara med i min utlottning. Nu har jag massor av fina bloggar att besöka och det är ju en extra bonus på köpet när man haft en utlottning. Jag har också sett att jag har fått några fler som följer min blogg vilket jag också tycker är jätteroligt. Nu är det dags för söndagsmys med familjen. Tror att vi ska göra lite våfflor idag!

Önskar alla som kikar in här en underbar söndag!



Posted by Picasa

31 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Först vill jag säga GRATTIS till er som vann och sen synd att det inte va jag...hihi.
Nåja, bättre lycka nästa gång.

Istället för att du ger mig ett pris ger jag dig chansen att vinna ett hos mig. Nu har jag min första utlottning och man kan vinna en härlig sjal!

Hoppas du vill vara med och lycka till, kramar Maria!

Norregård sa...

H en riktigt mysig söndag!!
Grattis till vinnarna!!
Attans, jag var verkligen sugen på det där smycket;o)
Kram Kram Malin

Jenny sa...

Hej Anna-Lena!
Tack för tävlingen, vad kul att så många ville vara med! Stort grattis till de lyckliga vinnarna!

Vilken fin hattask du hade alla lotterna i:)

Ha en mysig söndag!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Ida och Corinna, så fina saker ni vann. Och tack till dig, jättefin tävling hade du.
Må så gott
Goa kramen
AnnaMaria

Livet på Berget sa...

Grattis till vinnarna och tack för en jätte fin tävling! Våfflor låter mums i snöyran.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Livet på Vestergård sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en mysig söndag!

sylvia sa...

hei,
å gratulerer til vinneren,
flotte gaver.
å lykke til i min give away,koselig du ville være med.

å bli følger er lett,
du vet der det står mine følgere å googel?med massse små bilder sammen.du trykker bare på den å så er du flger a den bloggen du titter på.
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej AnnaLena.
Grattis till turgummorna som vann dina fina priser.
Såg dina härliga bilder i förra inlägget.Idag känns det långt ifrån,här snöar det och i morse var det över 20-.
Ja,ja,tids nog så:)
Ha det gott
Kram Anette

OlgaA sa...

Åh, så roligt för vinnarna!!! GRATTIS!!
JAg får vänta till nån annan gång ;)
kramar Olg@

Änglarnas hus sa...

:)
Ett stort grattis till vinnarna!!

Ha en mysig söndagskväll!!

Kramen ifrån Sanne!!

Unknown sa...

Grattis till båda vinnarna!! ha en bra vecka!

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

Hanna sa...

Grattis till vinnarna och vilka vackra undebara sommarbilder här under.
Kram
Hanna

Mitt hvite hus sa...

Et stort grattis til de heldige vinnerene...heldige var det...

klemmer kerstin

AkH sa...

Gratulerar till vinnarna och tack för en fin utlottning!
Ha en skön söndagskväll!
Anna-Karin
hemochting

minvitamin sa...

Massor av
Grattis till tjejerna som vann!!!

Din "påminnelse" är underbar och man längtar så in i bomben till den där varma årstiden;)
Ser att du också har den ljuvliga roskrukan och klotet,lovely!

Ha en skön söndagkväll.Kram/S

Vända blad sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna!
Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej goa vännen!
Grattis till de lyckliga vinnarna!!! Så fina vinster!
Önskar dig en mysig kväll!
Kram Agnetha

Majas skafferi sa...

Hej! Grattis till vinnarna! Så fina vinster, suck!..:)
Viken tur du hade med psalmboken, med korset och fina handskrivna kortet! (Det är ju det som är det fina med loppis, man vet aldrig vad man hittar! :)
Ha en bra kommande vecka!

Cc sa...

Å vad glad jag blir, har inte setat vid datorn alls i helgen och nu blev jag glatt överaskad. Vad spännande. Kram

Lissboden sa...

Hej Anna-Lena!
Grattis till vinnarna i din fina utlottning!
Som vanligt har jag bara tur i kärlek och det är inte fy skam det heller.
Ha en bra vecka du också!
Kram/Maria

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojojoj.., grattis till dom två lyckliga vinnarna!!!

Tack för en underbar tävling Anna-Lena...
Kramar till dig
Marianne

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinnarna .1000 tack för en mysig tävling med underbara priser.Hoppas du får en härlig start på nya veckan Varmkram Rita ♥

Cathrin sa...

Stort grattis till vinnarna! Och tack raraste Anna-Lena för tävlingen. En som jag så klart gärna velat vinna. Men alla kan ju inte göra det så klart.

Gillar verkligen din fina hattask (men så är jag tokig i lådor, burkar och all förvaring, hi,hi)
Ha en riktigt fin start på veckan nu!
Kram
Cathrin

Jenny sa...

Hej Anna-Lena!
Tråkigt att du blivit sjuk!
Krya på dig:)

Stor kram! Jenny

Evas Passion sa...

Grattis till vinnarna!!!

Vita drömmar och choklad sa...

Tack för en fin tävling!
Hoppas helgen varit bra.
Kram Milla

Anki sa...

Hej min vän!
Nu var det längesen och jag ska titta lite på det jag missat!
Tänkte iaf gratta dina vinnare, å vilka vinster sen...hur lyckliga är dom??!

Ha en fin dag!
Kram kram!

Lyckoslanten sa...

Oj tack snälla du! Va glad jag blir! Dessutom glad över att få njuta av din blogg som jag lägger till i min blogglista! ♥ Ann-Lis

Huset vid ån sa...

Hej Anna-lena! Hoppas din helg har varit bra och att våfflorna smakade bra! Blev riktigt sugen på det nu...Fniss! Men jag har varit ute o skottat snö så det orkar jag nog inte ställa mig med nu ikväll men det lät väldigt gott! Ett stort Grattis till vinnarna! Vad roligt att vi var så många som var med o tävlade! Hoppas att du får en bra vecka trots all snö o kyla! Kram Therese

Unknown sa...

Tack för gullig kommentar!
Roligt att du tittade in, jag ska lägger in dig i min lista om det är ok?
Kram Anna