måndag 2 mars 2009

Åh, vilken måndag!

Vilken måndagmorgon! Om 55 minuter börjar föreläsningen i Uppsala och bilen startar inte, SUCK! Som tur var är käre maken hemma fortfarande så jag slipper krångla med att försöka ladda batteriet. Nåja, vad är en bal på slottet...får väl helt enkelt komma lite försent. Jag blev i alla fall klar med mitt PM igår.

Ovan är lite bilder på mitt senaste helgpyssel. Av bilderna har jag tänkt tillverka små söta kort och eventuellt kommer några bilder bli dekorationer på askar och annat smått och gott som man kan dekorera. Bilderna har jag laddat ned från nätet. Tycker att det är vackert med gamla porträttfotografier. Bilderna från förr är så finstämda om man jämför med dagens porträtt.

Hoppas att du får en bra start på nya arbetsveckan!




Inga kommentarer: