tisdag 31 mars 2009

Smygpremiär

Halloj,

I söndags fick vi det "nya" matbordet på plats. Hittade det i en annons på "Blocket" och min kära make åkte till Skokloster och hämtade det. Det har stått i vårt vardagsrum i över en månad för vi hade ingen förvaringsplats för vår gamla grupp. Men förra helgen röjde vi i förrådet och nu är det alltså dags för en liten smygpremiär.
Det blir dock inte fler bilder än så här för jag har nu påbörjat mitt nästa lilla projekt: ommålning av det gamla ekskåpet. Ja, du läste rätt! Äntligen har jag kommit till skott! Känns riktigt bra men det är lite knepigt att måla för det är en hel del vinklar och vrår. Tur att jag gillar "shabby chic" stilen för då gör det ju ingenting om det inte blir helt perfekt. Hoppas på att kunna visa lite bilder fram emot helgen.
Ha en skön dag och njut av vårsolen om du kan! Kramar

Inga kommentarer: