tisdag 10 mars 2009

Kärt återseende

Vilken mysig dag vi har haft. Idag fick vi nämligen besök av en väldigt trevlig familj som vi lärde känna under vår semester i Thailand. Det blev ett kärt återseende. Verkligen superroligt att vi kunde få till det, inte så lätt alla gånger med tre skiftarbetande personer och en "vanlig dödlig"! En fin gåva fick vi också som ni kan se på bilden ovan. Passar perfekt hemma hos oss! Krukan är så vacker!

Våra killar hade roligt ihop, lekte bra både ute och inne, men lilla Maja var inte på sitt bästa humör. Hon var gnällig och mammig och jag gissar att vi har en sjuk liten flicka inom ett par dagar men det återstår att se. Vi får hoppas att jag har fel. Skulle gärna blogga mera men nu kallar andra plikter.


En fortsatt god afton önskar jag dig som tittar förbi!

1 kommentar:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så otroligt roligt!!
Krukan har jag med och jag bara ÄLSKAR DEN.
Kram och ha en skön kväll/Irene