lördag 21 februari 2009

Drömmen om vitt

Tänk om det var sant, mitt stora ekskåp äntligen vitt men än så länge är det bara en vacker dröm. Hittade den här bilden när jag bläddrade i genom gamla tidningar, tror att den här bilden var från ett gammalt nummer av Sköna hem. Varje dag tittar jag på mitt gamla 30-talsskåp och fantiserar om hur fint det kommer att bli när det har målats vitt. Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Njut av den vackra vinterdagen, för snart kommer kanske våren! Hoppas det i alla fall!!!

1 kommentar:

Vit Spets sa...

Halloj där!
Tack för Din kommentar, självklart får Du lägga in mig, blir bara glad ;)
Äntligen har datorn hittat hem efter en rejäl service - tänk 5 mån gammal & redan helt slut!!
Nåja skall fixa & dona med datorn efter jobbet så då får vi se om ett nytt inlägg kommer snart!

Önskar Dig en härlig helg
//Siv