tisdag 24 februari 2009

Fetisdag utan semla...



Idag är min kära make placerad på en tillfällig "shit-list". Han skulle göra en back-up på alla våra bilder och råkade då flytta samtliga bilder. Det innebär att jag inte kan få fram någon bild på en mumsig semla som jag hade tagit tidigare. Snopet! Å andra sidan är det väldigt bra att han gör en back-up före en eventuell hårddiskkrasch så jag kan ju inte gärna klaga. Det får i stället bli en bild på ett litet arrangemang med blåbärsris som jag plockade i skogen idag.

Njuter till fullo av sportlovet och idag var det otroligt underbart när solen tittade fram. Busarna boys och jag passade på att bygga en snöfästning ute i det vackra vädret medans Maja sov och maken och svärfar kaklade badrummet. Ja, du läste rätt. Det börjar gå framåt med vår badrumsrenovering. Kanske får jag duscha snart... eller åtminstone gå på toaletten nere i stället för att springa upp hela tiden. Riktiga lyxproblem som jag tampas med. Tänk förr i världen när man bara badade ett par gånger per år...

Ha en fortsatt skön afton!

Inga kommentarer: