lördag 14 februari 2009

Vilken alla hjärtans dag! Efter lite vin och en god middag somnade både jag och maken på varsin soffa. Han uppe, samtidigt som han lade barnen och jag i soffan nere framför melodifestivalen. Vaknade till efter ett tag, lagom tills hela festivalen var över och kikade en stund på en rätt "b" amerikansk deckare. Dumt, för nu börjar jag att piggna till fast jag egentligen borde sova. Testar att provblogga lite. Är inte helt överens med blogspot ännu men vänjer väl mig snart. Jag lyckas inte med att radera bilderna jag lägger in. Vilket jag tycker är konstigt...

Tycker att gamla skridskor är en vacker dekoration nu på vintern. Här hänger ett par gamla slitna skridskor på en hylla i vår tvättstuga tillsammans med den egentillverkad kortkedja. Jag har använt två smyckeskedjor från indiska, klämmor från Ikea och dekorationer från Panduro. Korten är gamla släktfotografier som jag har scannat in och printat ut, är lite rädd om originalen.

Nu måste jag nog ta och krypa till kojs! Förhoppningsvis är det lika vackert väder i morgon och då gäller det att vara pigg och rask så att man orkar med en utflykt i det vackra Sigtuna. Natti , natti!!

Inga kommentarer: