onsdag 18 februari 2009

Känns lite konstigt för idag har jag min första vård av sjukt barn dag. Lilla Maja fick feber i går kväll och under natten kräktes hon. Idag är hon trött och hängig men har än så länge lyckats behålla det lilla hon har ätit. Stackars krake, hoppas att det går över snart. För tillfället ligger hon och sover och jag har precis hunnit med att färdigställa ett av mina loppisfynd från förra veckan. Tidningshyllan som var grönlaserad har vitmålats och sedan har jag skrivit dit texten för hand. Det var lite trixigt att måla de fina linjerna men jag känner mig rätt nöjd med mitt lilla projekt.

Oj, nu vaknar lilltotten och plikten kallar...

Med önskan om en skön onsdag!

Njut en stund av Lantliv, Drömhem och trädgård, Hem och antik!

Typsnittet som jag använt heter Edwardian script och går att ladda hem gratis från olika typsnitts-sajter.


1 kommentar:

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!
Hoppas att lillan snart är bättre!
Vilken fin tidnigshylla du textat!!
Mina favorittidningar också!!
Så roligt att du vill vara med och tävla om min rullgardin!
Önskar dig lycka till!
kram