måndag 16 februari 2009

Underbara bloggar i lantlig stil

( Min spegelbyrå)

Det är helt otroligt vilken inredningsinspiration som finns ute på nätet med alla fantstiska bloggar. Behöver inte köpa en enda inredningstidning till men gör det nog ändå för jag kan inte låta bli. Jag har lagt till några riktigt sevärda bloggar för dig som älskar fransk-dansk lantlig inredning i min sidokolumn. Håll utkik för jag kommer nog att uppdatera den ofta framöver. Mitt problem är att jag blir för inspirerad av alla fina bloggar och jag vill bara göra om i varenda rum hemma. Är tyvärr lite ombytlig av mig och brukar tröttna på stilar efter ett par år. Men det känns inte som att jag kommer tröttna på denna lite mer klassiska stil - har hela mitt liv haft en förkärlek för lite äldre, vackra föremål. Men den som lever får se. Kanske är mitt hem (läs vårt hem) helt avskalat och minimalistiskt om ett par år, tror dock inte det...

En riktigt trevlig kväll önskar jag dig som tittar förbi!

Inga kommentarer: