söndag 15 februari 2009

Nykick

Måste erkänna att det är oerhört roligt att starta en ny blogg. Har en blogg på metrobloggen sedan september men har nu även börjat blogga här på blogspot. Tycker att möjligheterna till variation är oändligt mycket större här. Känner mig nästan som ett nyfött barn och det har verkligen varit en nykick för mig att starta en blogg här. Kommer förmodligen att blogga parallellt en tid tills jag har lärt mig att hantera bloggverktygen på blogspot bättre.

Idag har vi storstädat huset, så skönt och befriande när det äntligen blir rent och fint. Skulle bara behöva ta hand om vissa högar här och var. Min kära make brukar i bland påminna mig om att bilderna på min blogg inte riktigt överensstämmer med verkligheten... förstår inte alls vad han menar ( blink, blink!). Det brukar dessvärre bli rätt rörigt här hemma med tre små barn och deras attiraljer ( läs plastjunk) är inte direkt "shabby chic"! Ordspråket " en bild säger mer än 1000 ord" kan måhända stämma men man kan också väldigt lätt undgå "sanningen" med en annan kameravinkel.

Ska slita mig från datorn nu och bänka mig i soffan en stund, tror att Beck börjar snart!
En fortsatt skön söndagsafton önskar jag dig som kikar förbi!

Inga kommentarer: