torsdag 26 februari 2009

En snabbis...

Sportlov i all ära men nu på eftermiddagen tyckte jag att det var lite jobbigt för det blir så rörigt hemma. Utspritt över hela huset låg pokemonkort, duplo, dockor, pusselbitar och andra små godsaker man behöver under en dag. Efter mycket plockande har det äntligen blivit lite ordning och reda på torpet.

Har fått lite nya pysselidéer men de får vänta, för i afton har jag mer litteratur att läsa. Vad sägs om lite horisontella och vertikala omsorgskulturer, låter upplyftande eller hur? Nåja, det kan ju bara bli bättre om jag säger så....

Ovan visar jag lite av mina inköp från Sigtuna igår, en trådrulle från "antique house?" och en påse med söta ägg från Miljögården. Lite knasigt kanske men jag har redan börjat fundera på påskdekorationer ( 5 veckor kvar....)

Slumra sött. Det ska jag göra!

Inga kommentarer: