torsdag 23 april 2009

Din för evigt...

står det på en fin liten bräda som jag fick av min make i julklapp. Vi köper oftast bara något litet till varandra och sedan något som vi brukar behöva till hemmet. Expediten som sålde brädan sa att det var den dummaste text hon sett... Kan man verkligen hålla det? Men, kära maken köpte den i alla fall och det blev inte lättare för honom när jag började "gapskratta" när jag öppnade paketet på julafton. Vilken romantisk hustru!!!!!!!!!! Frågan är vad som är mitt för evigt: maken eller brädan????? Vill tillägga att jag tycker väldigt mycket om min fina julklapp men jag hoppas att det blir maken som blir min för evigt!

Kram på er!


4 kommentarer:

Helena sa...

Jättefin... och jag håller tummarna att det är mannen din som blir din för evigt!!! Ha en bra dag! Kram Helena

Nylyckan sa...

Hej! Tack för din kommentar hos mig! Bra att du lämnade ett litet spår, för då hittade jag ju till dig! Gillar din stil på ditt hem. Jag tycker också om mycket vitt, silver och den gammaldagsa stilen.Kommer gärna tillbaka. Kram Åsa

designochsnickeri i lantlig stil sa...

vilken fin julklapp du fick,var rädd om varandra:)kraam Eva

Lotta sa...

Hej!
Hittade precis till din fina blogg.
Ska ta och kika runt lite mer, i ditt fina och tilltalande hem.

Mvh Lotta!