söndag 12 april 2009

Vinster och besök hos...

Flitiga Fredrika. Blev oerhört glad över min vinst hos Flitiga Fredrika. För att hinna få sakerna till påsk var hon så snäll och lät mig komma förbi och plocka upp vinsten hos henne i Norrviken. Det blev också ett litet besök in i hennes fina gårdsbutik där -ville köpa allt därinne!!!!Min vinst var 6 stycken fina ljusägg och små,söta, handmålade? fina ägg!
Ljusäggen har hamnat lite varstans. Här i en påskgåva, en blomstergrupp till goda vänner.

Här kommer en bild på de vackra små handmålade äggen. Tror att de kommer bli fina i Majas rum till nästa påsk.

Kunde inte motstå denna söta mus från Maileg. Den ska en liten flicka få i födelsedagspresent. Vem, är en liten hemlis!
En fortsatt skön påsk önskar jag dig som kikar förbi!



3 kommentarer:

Helena sa...

De små handmålade äggen var ju superfina! Ha en fortsatt trevlig påsk! Kram Helena

Signe 1 sa...

Det här var en ny blogg för mig, vad fint du har!!:-)Så kul att hitta 'nya' bloggar... Må gott, Kram Sofia

Fredrika sa...

Hejsan, svejsan!
Vad helgerna går fort! Finns två pojkmöss kvar... Trevlig vecka! /Fredrika