måndag 27 april 2009

Jag är så lycklig, jag är så lyyycklig....

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... för jag har fått min första "award" och det gjorde mig jätteglad. Tack så mycket Helena med bloggen mysigt hemma som sänt den vidare till mig. Jag tycker att du har en jättefin blogg. Vad roligt att vi kan inspirera varandra. Har nu gått och grubblat ett par dagar till vilka härliga bloggpersonligheter jag ska skicka denna award vidare till. Det är inte helt lätt för det finns så många fantastiska bloggar men denna award går vidare till:

Selene med bloggen "Doktorsvillan". Selene bjuder alltid på fina och trevliga inlägg, många i lantlig stil men skriver även lite om livet med hennes familj i doktorsvillan, där nästan alla blivit smittade av "vitsjukan".

Petra med bloggen "Flaggduken-2". Petra är en glad, härlig bloggpersonlighet med väldigt fina, inspirerande inlägg. En mästare på bildkomposition med. Alltid lika härligt att läsa hennes inlägg! Jag blir jämt på gott humör.

Irene med bloggen "Gammalt och nytt". Irene har en fin inredningsblogg i lantlig stil med många inspirerande bilder och inlägg. Bloggen är verkligen värd ett besök om du inte har hittat dit redan.

Slutligen vill jag sända ett tack till alla härliga bloggare, ni förgyller min tillvaro med alla vackra, roliga, inspirerande och och tänkvärda inlägg.

Varma kramar från mig till alla bloggvänner!

1 kommentar:

doktorsvillan sa...

Hej!Vilken underbart fin blogg du skapat här på blogspot! Och så innerligt glad jag blir att få en blogaward från dig! Den kom precis lägligt då jag inte kännner så stor inspiration och t o m har funderat på att lägga ner. Nu blir jag istället inspirerad att flytta hit. Stor kram